آخرین اخبار
کد مطلب: 80387
سردار نقدي در جمع فرماندهان پايگاه‌هاي مقاومت سمنان:
هر ‌28 ساعت يک سياه‌پوست آمريکايي به ضرب گلوله پليس کشته مي‌شود
تاریخ انتشار : 1393/06/01 09:15:59
نمایش : 2425
رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به آمار بالاي قتل سياه‌پوستان با سلاح گرم گفت: به صورت متوسط هر 28 ساعت يک سياهپوست به ضرب گلوله پليس در کشور آمريکا کشته مي‌شوند.

به گزارش سلام لردگان به نقل از روابط عمومي سازمان بسيج، سردار محمدرضا نقدي در جمع فرماندهان حوزه‌ها و پايگاه‌هاي مقاومت بسيج استان سمنان در اردوگاه ولايت شهميرزاد، به ناآرامي‌هاي گسترده در آمريکا اشاره کرد و اظهار داشت: آنچه در آمريکا مي‌گذرد، صرفا اعتراض به کشته‌شدن يک سياه‌پوست در يک نقطه آمريکا نيست؛ چنين حادثه‌اي نمي‌تواند مردم 200 شهر را برانگيزد و به خيابان‌ها بکشد؛ اعتراضات دامنه‌دار و تداوم آن در صدها شهر، گوياي عمق جنايات نژادپرستانه رژيم آمريکاست.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به ديکتاتوري رسانه‌اي آمريکايي - صهيونيستي در جهان تشريح کرد: رژيم آمريکا با در اختيار داشتن بخش اعظم رسانه‌هاي خبري اصلي جهان سانسور سنگيني اعمال مي‌کند و متاسفانه ما هم از لحاظ بازتاب اخبار داخلي آمريکا به رسانه‌هاي بزرگ استکباري وابسته‌ايم و به منابع کوچک و مستقل اعتنا نمي‌کنيم.

جانشين فرمانده کل سپاه در امر بسيج رفتار دستگاه حاکمه آمريکا را نژادپرستانه خواند و تاکيد کرد: رفتار نژادپرستانه آمريکا با سياه‌پوستان و اسپانيايي‌تبارها که جمعا 35 درصد جامعه آمريکا را تشکيل مي‌دهند، بسيار خشن و غيرانساني است و اين واکنش‌هاي دامنه‌دار از عمق خشونت‌هاي اين رژيم حکايت مي‌کند.

وي با بيان آمار ترکيب جمعيت زندانيان در آمريکا ادامه داد: بيشتر از 40 درصد از زندانيان آمريکايي سياه‌پوست هستند؛ در حالي که جمعيت آنها 13 درصد جمعيت آمريکاست، يعني ميزان زندانيان سياه‌پوست به نسبت کل جمعيتشان سه برابر بيشتر از حد اعتدال است.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به آمار بالاي قتل سياه‌پوستان با سلاح گرم تصريح کرد: به طور متوسط در آمريکا هر 28 ساعت يک سياه‌پوست به ضرب گلوله پليس کشته مي‌شود.

وي در خصوص برخورد تبعيض‌آميز رژيم آمريکا در رسيدگي به جرم پليس قاتل فرد سياه‌پوست افزود: رژيم آمريکا از سرعت بخشيدن به محاکمه افسر پليس که ظلم آشکاري را در حق سياه‌پوستان روا داشته، سر باز مي‌زند؛ اين‌ها علائمي است که نشان مي‌دهد اعتراضات مردم به چنين رژيمي پايان نخواهد يافت.

نقدي ظلم بزرگ آمريکا در جريان واقعه فرگوسن و حمايت همه‌جانبه از جنايات رژيم کودک‌کش صهيونيستي که عليه مردم بي‌دفاع به ويژه کودکان شهيد غزه روا داشته را به هم مرتبط دانست و تاکيد کرد: اين ظلم‌ها که نماد بزرگ خود را در حمايت مستقيم و دخالت در کودک‌کشي غزه ديديم، گريبان آمريکا را گرفته و رها نخواهد کرد.

انتهاي پيام/ع

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس